Edzésleírás
Egy igazán gyors kör:-)
Román barátainknak köszönhetően remek erőállapotba kerültem a hétvégén,ezt már a versenyükön is éreztem.Utána pedig még 2 pihenőnap,mert esett az eső....
Ha már esett azért nem tétlenkedtem elővettem a C35-öt,ollót,fóliát,és megszületett a 2.generációs C35 telekerék....Sokkal szebb lett a fóliázás,mint az első,tökéletesedett a felviteli technikám:-)
Elégedetten az eredménnyel indultam edzeni
Feltettem előtte a kerékre az egyik Tufo Gro Twix-et,az első kerék pedig a Shamal lett Ultremoval.
Ez most olyan 90%-os versenygép volt,Ez annyit takar,hogy a Giro Twix 12-14 Bar-os gumi,de csak 9-re fújtam az Ultremo pedig csak 8 bart kapott.
Vittem az időfutam sisakot is,és persze időfutam mezt,viszont a Sidi 6.6 helyett csak a Sidi 5Pro-t vettem fel.
Lehet röhögni,de időfutamon ez mind mind számít.....
Szóval rajt...
Elég erős szél volt,a közepesnél mindenképp erősebb,Szerencsére nem esett,bár már úgy ki voltam éhezve,hogy akkor is mentem volna.
Oldalhátszélben indultam,53/14 áttételen az első 1-2km-en,aztán mivel könnyen forgott a lábam és a tempó 42-44 volt váltottam 13-ra.
Jobban befordulva hátszélbe az autópálya körforgó utáni lejtőn belendülve 47-48 egy párszáz méteren,aztán visszaálltam kicsit ,de 43-45 maradt.
Kellett is,már itt gondolkodtam rajta,hogy sokat kell menjek 40 feltt ahhoz,hogy kompenzáljam majd a pofaszeles részen visszafelé a sokszor csak 34-37-es tempót.
Szerencsére sokat tudtam menni 43 felett viszonylag kevésbé kiterhelten.Nem volt nálam a pulzusmérő,mert kölcsönadtam,de érzésre 140-145 környéki pulzuson mentem.
Sárpilis után a szinte teljes oldalszeles szakaszt is végignyomtam 41-43 közti tempóban,aztán fordultam pofaszélbe hazáig,
Néhol a hullámokban 33-34-ig is lassultam sajnos,de aztán a kis lejtőkön visszagyorsultam 37-40 közé.Sajnos a városba érve sem nagyon lett kisebb a szél,mert enyhén jobbról,keletről fújt,és onnét nem fogják meg a dombok,vagy a házak,mert sok üres telek van.
Ráadásul végig emelkedik egy kicsit,és így bár nem tartalékoltam nem tudtam 40 fölé menni csak az utolsó párszáz méteren,ami már sík,sőt talán picit már lejt is.
Ennek ellenére új körrekordom van.és átléptem a 40-es határt:-)
Edzésen ez szuper,és ma a szél sem volt igazán kedvező,mégis sikerült...Válámi ván:-)
A héten már csak az időfutam bringával edzek,remélem a hétvégén minden jól fog menni a versenyen.Időfutamban mindenképp dobogó kellene,a mezőnyversenyben a hegyre nem tudom milyen ellenfelek lesznek,ha hegyimenők jönnek Borbély,vagy Vaskó,akkor nem sok esélyem van.
Koszonom szepen a technikai leirast!
Gratulálok a 40 fölöttihez!!!
Köszönöm szépen,hát igen,bringában csak úgy edzegetve nem jön a forma....Megérdemeltem azt hiszem,tettem érte,de igen,a technikán is nagyon sok múlik.Remélem nem betlizek le versenyeken,de minél többet tud menni valaki edzésen a versenyeken rutinból annál inkább fogja tudni hozni azt a tempót amit edzésen nem maxon,és ha hozzá tud tenni egy picit akkor már szép eredményt is el lehet érni.
A fóliázás az egyszerű ember óccsó telekereke....
Bár a C35 cirka 2000 Euros árával nem az a kategória,de alapnak nagyon jó,mert brutál merev,és nagyon jó a csapágyazása,nagyméretű csapágyakkal könnyen fut.
De akár egy küllős magas felnis kereket is le lehet szerintem így fóliázni,főként ha mondjuk egy lapküllős Mavic Ksyrium pld.
A dekor boltokban lehet kapni időjárásálló áttetsző színtelen,vagy épp színezett fóliákat,ezen a keréken az egész költség 1500ft.
Lehet lapokban,és folyóméterben is venni,a lapok általában olcsóbbak.
Van egyébként karbon fólia is,láttam már,csak éppen olyan 10000ft/négyzetméter környéki ára van ha jól emlékszem.
Ez a C35 egy 5 küllős kerék,így 5 külön cikkelyből van fóliázva,így lehet feltenni,egyben nem,mert akkor gyűődik,nem fekszik fel.
Erre könnyű felrakni viszonylag,mert nagy felületen tapad,és a fólia öntapadós,sőt nagyon öntapadós,nem kell attól félni,hogy felpörög,de azért le lehet szedni,ha esetleg megsérül,és cserélni kell.
A nehezebb rész,hogy az első réteg után felraktam még egy réteget,na ez már nem egyszerű,mert a 2 fólia qra összetapad,ha rosszul rakod fel,és gyűrődik nem lehet már korrigálni,visszavenni,csak mindkettőt.
Egy sarkot kis felületen le kell ragasztani beállítva,hogy jó helyre kerüljön,aztán folyamatosan a papír hátlapot lehúzva a fóliát legyező mozdulatokkal le kell simítani a másikra,akkor nem lesz levegős.Kérdezd meg a dekorosokat is.
Küllős keréknél szerintem érdemes kisebb cikkelyeket vágni,a végén a tengely köré egy 5-6 cm széles ckörcikket plusz ragasztani,hogy ne tudjon feljönni.
Egyébként láttam már gyári telekerék idomot is,ami úgy néz ki,hogy 2 karbonlap,amiket felhelyezve csavarokkal össze lehet húzni,ilyenen is gondolkodtam,nem túl drága,de mostanában nem láttam az e-bay-on.
Szuper lett a járgány! lefogadom a 206-os ra nem költöttél ennyit mostanában (De hát egy bringásnak az autó mindig csak sokadrangú dolog mint ahogy nekem is "csak" kisautóm van)
A sok új alkatrész meg verseny utáni top forma meghozta az eredményt sikerült áttörni a 40-es pszichikai gátat
Gratula Tibi!
Nagyon jó formában vagy. Az elvégzett munka, meghozza gyümölcsét..
A fenébe, az én gyümölcsöm, olyan, mint a Tanúban a magyar narancs...:-))
gratulalok, nagyon jo tempo! errol a foliazasrol tudnal szolni egy ket szot?
Nagyon kemény! Hajrá!
Ez már durva tempó nagyon!Gratulálok!
Nagyon dögös a bicód :-))
Gratulálok a körrekordhoz, elképesztő.
pátyalso 4567 napja
Gratulálok a körrekordodhoz,és már megint tanultam valamit! Egs!