korpaZASZ bringázás

2013.09.12 Csütörtök, 16:45:00

Sport


(edzés)

Edzés ideje

01:42:00

Távolság

52.99 km Szint: 50 m

Tempó

01:55 p/km (31.17 km/h)

Pulzus

Átlag
137
Minimum
0
Maximum
0

Edzésleírás

Most mentem másodszor a Giant-tel és megint 31 feletti átlagot az eredeti sz@r műanyag pedállal ráadásul. Egyre inkább azt gondolom, hogy a régi Trek volt gáz állapotban (mondjuk nem szoktam karbantartani). Magamtól,nulla edzéssel nem lehetek ennyivel gyorsabb.

 

Másrészt a gumik fele ennyire voltak mindig felpumpálva, az sem segíthetett a sebességen. Így pedig sokkal könnyebb haladni. Volt egy kis szél is most, de fújt mindenhonnan,mert kört mentem. Örültem, hogy a pulzust is fel tudtam tornázni "futószintre".

 

cég-Pölöske-Misefa-Kemendollár-Zeg. (totomi1-el találkoztam a végén,szembe jött)

Edzésszakaszok

Idő Táv
(km)
Tempó
(p/km)
Seb.
(km/h)
Szint
(m)
Pedál
fordulat
Minimum
pulzus
(bpm)
Maximum
pulzus
(bpm)
Átlag
pulzus
(bpm)
01:42:00 52.99 01:55 31.17 50 0 0 0 137
Új edzésszakasz

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

3 hozzászólás

totomi1 képe

totomi1 3948 napja

Azt már korábban is beszéltük, hogy a Trek-re legalább annyit költs, hogy ne legyen balesetveszélyes

és normálisan lehessen vele közlekedni. Az esetedben - az amoritzáció által - amit kb. rá kellene költeni:

bovdenezés (3-4 ezer ft) - ha nem vált rendesen, ki van szőrösödve, vagy szorul, meg van törve stb...

Aztán fékbetétek (csak a gumi) 4 db 3 ezer ft. 9-es lánc: kb. 4-5 ezer ft. 9-es sor: kb. 8-10 ezer ft.

Szervizben még érdemes átnézetni az első/hátsó agyat, középrészt tisztíttatni, kormánycsapágyat

ellenőrizni, hogy nincs-e kottyanás, kerekeket centírozni, ha szükséges. Szóval ha kb. 15-20 ezret

ráköltenél, akkor nem szívnál vele annyit - mint pl. amikor mentünk Szentgotthárdra - és évekig szinte

hozzá sem kellene nyúlnod. Szerintem ennyit megérne a dolog, ha még használni szeretnéd másodbringának.

 


 

korpaZASZ képe

korpaZASZ 3948 napja

Tudom, de nem vagyok egy technokrata, inkább nem költök rá és legyek lassabb a forgóalkatrészek avulása miatt, az edzésterhelés így is megvolt, max. néha idegeskedtem,hogy mi a szarnak nem haladok, de ezt ugye magamnak köszönhettem:)

 

Most ott tart a Trek, hogy szerintem 3-4 éve nem volt rajta se lánc, se racsnicsere, így annyira elkopott/megnyúlt, hogy ha nagytányérra felteszem a láncot, már elpörög rajta nagyobb nyomatéknál, ez már balesetveszély...

totomi1 képe

totomi1 3948 napja

Eszméletlen, hogy ilyen kevés bringás edzéssel, egyedül - és sz*r műanyag pedállal - megint

ilyen átlagot nyomtál. Nem tudom ezt hogyan csinálod... Mi a titkod? :)) Ha csak annyit bringáznék

mint te, akkor még úgysem lennék sehol... Nem értem ha tudsz arról hogy sz*r állapotban van a

bringád, miért nem tartod karban? Nem kell annyira sok törődés és ha figyelsz rá, meghálálja :-)

De bizonyos időközönként érdemes szervizbe is betolni, ha nincsenek otthon szerszámaid.

A guminyomást is érdemes kb. 2-3 hetente ellenőrizni és ha kell, akkor fújni bele. Ez a művelet

a két kerékre összesen kb. 5 perc. Országútinál nem túl egészséges a túl alacsony nyomás,

mert lassabban is haladsz és könnyebben kaphatsz defektet ill. felütheted. Azért erre a Giantre

jobban vigyázz mint a Trekre :-) Egyébként - amennyit futtában láttam - jól néz ki a géped. Azt

hittem, nem vettél észre. Én is csak utolsó pillanatban jöttem rá,  hogy te vagy az :) Szép kis edzés volt.

Felszerelések

Add meg az edzéshez tartozó felszerelésed!