korpaZASZ futás

2013.06.29 Szombat, 09:00:00

Pulzus

TERV: Veitsch-i hegyi váltófutás, 1. szakaszt futom. 875m szinttel, -300 lefelé. Nagyon szép lesz a táj, ennyi bizonyos, a többit... majd a másik két váltótag megoldja :)

TÉNY:

Kiderült, hogy a szállásunk az első váltópont is egyben, 375m szint 4km-en és már, ha nagyon akarok, le is dőlhetek az ágyamban. Nagyon akartam, de nem tehettem, főleg hogy a család is kijött drukkolni:)

Az is kiderült, hogy az osztrákok ebben a műfajban sokkal jobbak, egyszerűen nem tudtam gyorsabban haladni, egyéniek is elmentek mellettem jópáran. Nem idegeskedtem, de nem tetszett annyira:)

Kiderült, hogy a szállásunk utáni erdős rész mégsem laposul el, mint gondoltam, mert ott állt egy motoros, hogy felvezényeljen egy gyökeres alig futható meredek ösvényre. No, itt is engedtem el futókat.

Hamar kiderült, hogy nem fogom ezen a szakaszon hozni az 5perc/km-t.

Futás közben kiderítettem magamban, hogy egy ilyen pályára itthon nem igazán lehet felkészülni, viszont e helyiek másféle viszonyok között pedig nem igazán tudak edzeni.

Utólag kiderült, hogy maga a futás (pedig vissza is futottam a rajtba, így összesen 32,7 lett a távom 1175m szinttel fel és le is) izomzatilag, keringésügyileg alig vett ki valamit belőlem.

Ellentmondásnak tűnik, lehet azt mondani, hogy akkor meg miért nem nyomtam jobban, de egyszerűen nem ment gyorsabban, erőlködhettem volna talán jobban, de akkor meg félő, hogy valami meredekebb szakaszon elfogyok, annyira nem ismertem a pályát.

Egyébként gyönyörű vidék, 1200-2000m közötti csúcsokkal, sok jó egyéni futóval (osztrák hegyifutó OB is volt egyben), rengeteg magyarral (a legjobb csapatuk (Sashegyi Gepárdok) elkeveredett és sajnos kizárták őket), bár kissé drága nevezéssel (99eur/váltó).

gebregab-bal és énténylegnemfázom-mal még beszéltünk is kicsit

térkép:

Többi csapatársam kitett magáért, 4.-ek lettünk a korcsoportunkban.

EREDMENYEK Végülis ott hoztam be a váltót, ahol a végén végeztünk és mivel 10 percet kaptunk a harmadiktól, nagyon közel sem álltunk a dobogóhoz.

Veitsch2013

00:00:00 16.5 00:00 0.00 835 0 0 0

Gebregab képe

Gebregab 4018 napja

Utólag én is gratulálok, vártam, h felbukkansz majd, de azért én is nagyon nyomtam még az elején. 1:18-al fogtam az első váltó pontot, ami nem volt okos dolog, de úgy voltam vele, hogy legalább a futható emelkedőket meg akartam normálisan csinálni. Nekem ezen a szakaszon végig 170 környékén volt a pulzusom, éppen anaerob küszöb alatt. Hajrá, jó felkészülést őszre! :)

torolt_2698 képe

torolt_2698 4020 napja

No, Gratulálok! Most számolnom kell, hogy ez hányadik 5 percen felüli tempód. Pedig köztudott, matekzseni vagyok. :)  Jó a fotó,  egyáltalán nem szenvedős. Te hegyimenő!

toncsofia képe

toncsofia 4021 napja

GRATULÀLOK utólag is, ez kemény lehetett!!!

monique képe

monique 4021 napja

(főleg h ehhez 9%-os átlagú első 4km, stb stb. izgalmas. :D)

gratula! tényleg szép lehetett az útvonal :) a kép alapján annyira h mindjárt megyek én is oda futni...... (amúgy komolyan, majd egyszer meg kéne oldani h eljussak :) )

TiGör képe

TiGör 4021 napja

Nagyon jó kép, de szép helyen futottál!!
usagi képe

usagi 4022 napja

Szuper beszámoló és nagyon jó élmény lehetett. El is megyek ma déután kocogni egyet a helyi dombok közé. Egy re jobban megjön a kedvem egy rövidebb alpesi hegyi ultrához...

korpaZASZ képe

korpaZASZ 4022 napja

Nos, a felsőtest izomzata sz.rt sem ért ezúttal (sem) sajnos:)

Amúgy az elő helyezett egyéni futó 4 30 alatti tempót futott az 54km-en (majdnem 2 100m szint), amiben voltak a mi nézőpontunkból teljesen futhatatlan felfelék (a 2. váltótagok elmondása szerint) is. Úgy verte meg a legjobb magyar (1 10 alatti félmaratonista és hegyifutó) első váltótagot az én szakaszomon, hogy neki még hátravolt 37,5km és 1200 szint...

zsolaaa képe

zsolaaa 4022 napja

Értem, pedig jó izmos vagy

Szuper a kép

korpaZASZ képe

korpaZASZ 4022 napja

Zsolt, a sík maratoni pulzusom 162-163, a MMM hegyi maratoni volt 41-kmen 159, ahhoz képest alig 16km-re a 159 kifejezetten alacsony, elvileg 170-et is elbírok ilyen rövid távon, csak mivel az izomzatot nem tudtam a szintes terepen megfelelően dolgoztatni (mert nem volt az hozzá elég felkészült), nem tudott a keringés sem maxon menni.

Wojtek63 képe

Wojtek63 4022 napja

Tudtam, hogy "felhúzod" magad Attilám! :-) Másfél óráig 160-on menni! Ez kemény, és egyben gyönyörű!

Gratulálok! Megtetted, amit gyakoroltál.

Más kategória, de én 2010-ben jártam a Swissalpine 78 km-en. Dettó! Úgy léptek le a "hegyiek", hogy ihajj.

Nem baj, nyomjuk a dombjainkat, lesz abból is valami. ;-)

zsolaaa képe

zsolaaa 4022 napja

159-es átlagpulzusra nem azt gondolnám hogy nem vett ki belőled semmit keringésileg

Azért te sem vagy 55 kiló vaságyastól azt a sok izmot cipelni nem lehet túl gazdaságos ilyen terepen.

A tempó nagyon jó lett ennek ellenére

ikerkaszat képe

ikerkaszat 4022 napja

GRATULA, a változatosság bizonyára gyönyörködtet!:-)

pozan képe

pozan 4022 napja

No meg a pulzos... : Ba.d meg! :)

Ez azért brutál lehetett! Gratula!!